Merhaba. Yaklaşık 2 aylık bir bloğum var (blogger) ve toplam 25 özgün makale yayımladım. "Düşük değere sahip içerik" sebebiyle red aldım. Acaba siteye göz gezdirip olası red sebebi konusunda bilgi verebilecek olan var mı? ABD borsalarına yatırım konusunda yazıyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
https://www.borsaamerika.com/
Düşük değere sahip içerik
8
●264
- 06-03-2023, 01:51:26Hocam çok teknik bilgim yok ama yazılar biraz kısa gibi. 600+ olursa içerikleriniz bence onay alırsınız gibi.Lect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2023, 01:53:49Genel olarak 600-650 arasında yazıyorum aslında ama ben de bilemedim sebebini.yusuf_ceran58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2023, 01:54:57Görsel/İçerik oranına dikkat ederek devam ederseniz bence onay alabilirsiniz. + olarak gömülü video kullanmanız da işe yarayabilir sankiLect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2023, 01:55:15"Reklam alanlarında ki resimleri silin" derken neyi kastediyorsunuz? reklam alanlarına taşan resimlerim mi var sitede yani?imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2023, 01:58:59Anladım dediğiniz durumu. Bu resim kendiliğinden ekleniyor yazıda boşluk bırakınca, sanırım boşluk bırakmazsam eklenmez o zaman. Aşağıdaki ülkelerin yanındaki sayılar benim bloğumun o ülkeden aldığı tıklamayı mı temsil ediyor peki?imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


