Merhaba. Yaklaşık 2 aylık bir bloğum var (blogger) ve toplam 25 özgün makale yayımladım. "Düşük değere sahip içerik" sebebiyle red aldım. Acaba siteye göz gezdirip olası red sebebi konusunda bilgi verebilecek olan var mı? ABD borsalarına yatırım konusunda yazıyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
https://www.borsaamerika.com/
Hocam çok teknik bilgim yok ama yazılar biraz kısa gibi. 600+ olursa içerikleriniz bence onay alırsınız gibi.