• 14-03-2009, 21:16:57
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aha banı yedik dedim bende Ama bakımdaymış..
    bende ilk ban yedim sandım noluyo dedim baktım bakım varmış
  • 14-03-2009, 21:28:06
    #11
    cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pacific day light ile türkiye arasında ne kadar bi fark var
    edit : 9 saat fark varmış..yani bizden 9 saat geride
    demek ki saat 23:00 den sonra bizde açılmış olacak ...
  • 14-03-2009, 21:31:21
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    ( baska konu acmayın )
    başlığı gören zaten konu açmaz. bide başlıklarımız türkçe karakter destekliyor
  • 14-03-2009, 21:31:47
    #13
    konu açmaya ne gerek var ki sanki adsense girdiğinizde sunucu bulunamıyor diyor. gereksiz yere forum db sini şişirmeyin
  • 14-03-2009, 21:50:54
    #14
    allahım ya öbür tarafa gittim geldim resmen..Banlandım sandım !!
  • 14-03-2009, 22:00:57
    #15
    bakımı nedeniyle, AdSense hesap arabirimi geçici olarak kullanılamamaktadır.
    bende banlandım zannettim
  • 14-03-2009, 22:19:55
    #16
    KigsteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlığı gören zaten konu açmaz. bide başlıklarımız türkçe karakter destekliyor
    " başlığı gören zaten konu açmaz. " Onun için hergün tık başı cok az para alıyorum, adsense neden az veriyor türü konular açılıyor değil mi ? Millet bu kadar bilinçli olsaydı emin ol bu konuyu bile açmazdım.Mesajları iyi okuyun, birkaç kişi banlandığını sanmış.
  • 14-03-2009, 22:34:24
    #17
    Açıldı bende.
  • 15-03-2009, 00:34:56
    #18
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    siteye gecici olarak ulasilamiyor tekrar sonradan deneyize dondu ekran.