KigsteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlığı gören zaten konu açmaz. bide başlıklarımız türkçe karakter destekliyor
" başlığı gören zaten konu açmaz. " Onun için hergün tık başı cok az para alıyorum, adsense neden az veriyor türü konular açılıyor değil mi ? Millet bu kadar bilinçli olsaydı emin ol bu konuyu bile açmazdım.Mesajları iyi okuyun, birkaç kişi banlandığını sanmış.