Merhaba
Arkadaşlar gerçekten tuhaf bir durum yaşıyorum, aşıırı sinirlendim ya.
bir adsense hesabım var. Lanet olsunki şifresini unuttum. Ama mail benim telefonum üstüne. Hesap kurtarmaya giriyorum, telefonuma kod geliyor, giriyorum kodu. Sonraki adımda kalkıp bana kurtarmaya çalıştığım maile kod gönderdiğini onu girmem gerektiğini söylüyor. Lan zaten maile girebilsem ne diye hesap kurtarma yapayım. Bu kadar saçma sapan bir sistem olabilir mi ?
Ne yapabilirim arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz.
Edit: Şifremi buldum gerek kalmadı.
Bu Google Sabır Taşını Çatlatır
11
●334
- 16-08-2022, 15:08:35Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahaha
: sorun değil hocam. Kurtarma maili var zaten hesapta ama ilginçtir çıkmıyo hesap kurtarma yaparken.
- 16-08-2022, 15:10:32Özür dilerim güldüm yazısını okuyunca patladım bendeMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2022, 15:11:43Çok ilginç hocam, fazla zorlarsanzı komple uçmasın. Normalde telefon yetmesi lazımdı.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alican27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2022, 15:12:44valla yetmedi hocam malesefMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2022, 15:38:45ikisinden de denedim aynı değişen bişe olmuyo.regalo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
: sorun değil hocam. Kurtarma maili var zaten hesapta ama ilginçtir çıkmıyo hesap kurtarma yaparken.