Merhaba
Arkadaşlar gerçekten tuhaf bir durum yaşıyorum, aşıırı sinirlendim ya.
bir adsense hesabım var. Lanet olsunki şifresini unuttum. Ama mail benim telefonum üstüne. Hesap kurtarmaya giriyorum, telefonuma kod geliyor, giriyorum kodu. Sonraki adımda kalkıp bana kurtarmaya çalıştığım maile kod gönderdiğini onu girmem gerektiğini söylüyor. Lan zaten maile girebilsem ne diye hesap kurtarma yapayım. Bu kadar saçma sapan bir sistem olabilir mi ?
Ne yapabilirim arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz.
Edit: Şifremi buldum gerek kalmadı.