Anket Sağlık mı Hotel mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 58
Sağlık mı Hotel mi?
hotel
%60,34 (35 Oy)
sağlık
%39,66 (23 Oy)
  • 23-01-2007, 22:30:11
    #19
    Misafir
    firewall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne zaman açtın şimdiye kadar ki sonuçlar ne?
    daha indexlenmedi bile
  • 24-01-2007, 18:25:10
    #20
    Üyeliği durduruldu
    site açmak çok kolay hiç önemli değilde böyle otel türü turizm türü sitenin ne gibi bir önemi var? yani sen o siteyi açsan ne olur açmasan ne ? o siteyi millete tanıtana kadar harcayacağın zamanı başka işlerde kullan sağlam olsun. ha yok ben arkadaşlara tıklatırım falan dersen o da yasak. ne yapalım gidip otellerle anlaşıp bedava sitelerini mi yapalım saygılar
  • 24-01-2007, 19:34:19
    #21
    sanırım bir çok kişi böyle düşündüğü için amcamız bu tür sitelere fazla veriyor birazda..
  • 24-01-2007, 20:17:37
    #22
    Üyeliği durduruldu
    evet arkadaşlar ayrıca google.com agirip web de aram şeçeneğinde GoogleAdsense Ready Pages yazıgirin ilk siteye adamalr hazırlamış satıyorlar ve bende bir tane car web page aldım içinde 5000 sayfa var tanıtım amaçlı açtım iyi para getiriyor söyleyebilirim siteyi vercme ama ban yerim diy korkuyorum
  • 24-01-2007, 22:36:26
    #23
    bello adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet arkadaşlar ayrıca google.com agirip web de aram şeçeneğinde GoogleAdsense Ready Pages yazıgirin ilk siteye adamalr hazırlamış satıyorlar ve bende bir tane car web page aldım içinde 5000 sayfa var tanıtım amaçlı açtım iyi para getiriyor söyleyebilirim siteyi vercme ama ban yerim diy korkuyorum
    Adsense ready ban sebebi diye biliyordum. çünkü senin içeriğinin aynısından 10larca sitede de var
  • 24-01-2007, 23:21:00
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ne sağlık ne otel. En kral "Rent A Car"
  • 24-01-2007, 23:55:20
    #25
    hoppala bi şeydaha cıktı bak şimdi. kafam karıştı.

    bence finans ve bankacılık
  • 24-01-2007, 23:56:53
    #26
    Üyeliği durduruldu
    bence sağlık daha iyi olur.
  • 25-01-2007, 15:27:15
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bir şey sorabilir miyim köpek maması sitesi gören var mı?: