Adsense'de sorunmu var ?
185
●10.630
- 17-02-2009, 13:18:50evet gidişat vahim, tıklama sayıları yüksek ama tıklama başına verdiği oran okadr düşük günde 1 dolarla kapatıyorum
- 17-02-2009, 13:53:19Üyeliği durdurulduarkadaşlar benim bazı sitelerin hitleride yarı yarıya düştü..büyük bi düşüş var..sizdede var mı? anlamadım ama adsensede problem yaşandığı gün hitlerdede bir sorun oldu..
- 17-02-2009, 15:56:28Üyeliği durdurulduarkadaşlar google probleminden sonra hit düşüşü yaşıyan var mı acaba?
- 17-02-2009, 16:53:42ben yaşadım. ama geri geleceğinden eminim.PasifikHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2009, 17:17:44arkadaşlar bide sayfa TO oranı düşen var mı aynı yerleşimden %8-7 yüzde aldığım siteden şimdi %4-3 tık alıyorum :S yerleşim aynı...
google buna da alıştırmaya çalışıyor galiba bizi =(