Adsense'de sorunmu var ? - Sayfa 15 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsense'de sorunmu var ?
185
●
10.630
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense'de sorunmu var ?
İlk
5
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Son
15-02-2009, 13:00:55
#127
cebeci54
bende de çok ilginç tablolar var
15-02-2009, 13:04:25
#128
Leo
cebeci54 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende de çok ilginç tablolar var
Hocam ne yaptın sen 1000 tıklamaya sadece 11 dolar mı :s
15-02-2009, 13:05:09
#129
PieRLuGi
o nasıl tablo öyle ya
15-02-2009, 13:06:40
#130
DoktorTR
Sayfa TO
154,55
% olmuş bende.
15-02-2009, 13:09:21
#131
erkanertekin
Sayfa Gösterimi 0 :S 17 Tık var :S
15-02-2009, 13:13:24
#132
Sedat Tekin
sorun devam ediyor.
1 3 300,00% 462,33 $ 0,46 $
15-02-2009, 13:16:53
#133
AlperA.
Sayfa gösterimi 0, 6 tık... Ne zaman düzelicek bu sorunlar acaba.
15-02-2009, 13:25:43
#134
StoryLine
bende hepsinde veri yok yazıyor aynı sorun olan var mı
15-02-2009, 13:27:09
#135
mubadil
Aynı sorun bende de var. Dün en az 10 saatlik gelirim gitti zaten. Bugün de aynı şey olacak galiba.
Ve ben Gogıl'ın hiçbir yerde bu konuda açıklama yaptığını görmedim. Var mı göreniniz?
İlk
5
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler