Konu
Adsense'de sorunmu var ?
17-02-2009, 13:18:50
#172
TuRkMeTriX
evet gidişat vahim, tıklama sayıları yüksek ama tıklama başına verdiği oran okadr düşük günde 1 dolarla kapatıyorum