Birşey keşfettim daha doğrusu teyit ettim bugün tamamen.
Hepimizin derdidir Adsensedeki 0.01 veren Aşk ve Kontor temeline dayanan reklamlar.
Eğer sayfanızda başka bir firmaya ait text reklam varsa ve bunlar kontor kelimesi vs geçiyorsa (ki kesin geçiyordur,mesela ADTECH^te yüzde 99 vardır),adsense botları pat diye sitenize çöp reklamları yolluyor
Text kullanmak yerine Banner & Flash kullanın,ben 2 sitemde bariz faydasını gördüm,paylaşmak istedim