peki başka bir kalite yonergesi uygulayarak bu cop reklamlardan kurtulma sansımız yokmu ?. benim denemediğim kalmadı sırf bu yuzden normal tablolu tasarımımı xhtml+css yaptırdım yinede kar etmedi bilgisi olan paylaşırsa herkes yararlanmış olur.