Selamlar,,
Adsense bazen çok ama çok komik tık ücreti veriyor. 5 10 krş gibi. Merak ettiğim bu ne reklamı olabilir?
Metin reklamı mı çıkıyor reklam veren? Banner reklamlar bu kadar düşük olacağını düşünmüyorum.
Şuana kadar en yüksek tık ücreti 3 tl gördüm.
Adsense Reklamları Hakkında Bir Soru
3
●36
- 10-01-2022, 15:21:35reklamları esnek kullanıyorum hocam. Mobil ağırlıkta ziyaretçi olduğu için hep otomatik dediğiniz boyutlarda kare formatında reklam görünüyor.
Sizin kazancınınızın yüksek olması yabancı dil olmasından kaynaklı değil mi?
EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-01-2022, 15:22:55Yabanci dil olmasindan kaynakli ama gelen tik yine mobilden. Tabi bu soyledigim reklam birimi boyutu butun diller icin gecerlidir. TR sitesi olup tık başı 12tl alan oldu. Adsense kategorisini biraz araştırırsanız bulursunuz konuyu.buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlgili reklam birimi çok az tık alır ama kazanci yuksek olur genelde.
