buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklamları esnek kullanıyorum hocam. Mobil ağırlıkta ziyaretçi olduğu için hep otomatik dediğiniz boyutlarda kare formatında reklam görünüyor.
Sizin kazancınınızın yüksek olması yabancı dil olmasından kaynaklı değil mi?
Yabanci dil olmasindan kaynakli ama gelen tik yine mobilden. Tabi bu soyledigim reklam birimi boyutu butun diller icin gecerlidir. TR sitesi olup tık başı 12tl alan oldu. Adsense kategorisini biraz araştırırsanız bulursunuz konuyu.

İlgili reklam birimi çok az tık alır ama kazanci yuksek olur genelde.