• 11-10-2021, 22:10:45
    #1
    Merhaba, adsense kimlik onayı yaptım pin gönderildi ama daha gelmedi. İban eklemeye çalıştığımda Bu işlem tamamlanamadı. Farklı bir doğrulama yöntemi ya da ödeme yöntemi deneyin veya bizimle iletişime geçin. [OR-BAACT-04] hatası alıyorum. Hesabı bakiyesi 200 TL üzeri Google adsense formuna YouTube baktım ama hala çözümü bulamadım, bu konuda bilgisi olan var mı?

    Bu arada adsense hesabım banlanmış 200 TL üzeri olan bakiyeyi almak için bu işlemi yapıyorum, ban işleminden önce de bu hata vardı...
  • 11-10-2021, 22:13:50
    #2
    Eğer pin gelmiş olsaydı doğrulama yaptıktan sonra iban girebilirdiniz. Ban yeseniz de bakiye görünseydi ve ödeme yapılacaktır gibi bi mail gelseydi ödemeniz yapılabilirdi.
    ancak pin gelmeden ban yediğiniz için iban giremez, dolayısı ile de ödeme alamazsınız.
  • 11-10-2021, 22:19:03
    #3
    Facebookta bir grup var orada hal ediyorlar bayagı kişi yaptırmış %99 sorunu çözüyorlarmış facebook türkiye adsense grubuydu sanırım çözüm bulamazsan ücretli destekleri vardı
  • 12-10-2021, 01:39:51
    #4
    Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, adsense kimlik onayı yaptım pin gönderildi ama daha gelmedi. İban eklemeye çalıştığımda Bu işlem tamamlanamadı. Farklı bir doğrulama yöntemi ya da ödeme yöntemi deneyin veya bizimle iletişime geçin. [OR-BAACT-04] hatası alıyorum. Hesabı bakiyesi 200 TL üzeri Google adsense formuna YouTube baktım ama hala çözümü bulamadım, bu konuda bilgisi olan var mı?

    Bu arada adsense hesabım banlanmış 200 TL üzeri olan bakiyeyi almak için bu işlemi yapıyorum, ban işleminden önce de bu hata vardı...
    Yanlış hatırlamıyorsam Banka hesabında ki ad bölümüne isim soy isim girerken Türkçe karakter girmeyeceksiniz. Geçenlerde bir arkadaşa olmuştu. İsminde Ş harfi vardı kabul etmemişti. S olarak değişince kabul etmiş ödemeyi almıştı. İlginç ama bununla çözmüştük sorunu.
  • 12-10-2021, 08:53:59
    #5
    Peker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış hatırlamıyorsam Banka hesabında ki ad bölümüne isim soy isim girerken Türkçe karakter girmeyeceksiniz. Geçenlerde bir arkadaşa olmuştu. İsminde Ş harfi vardı kabul etmemişti. S olarak değişince kabul etmiş ödemeyi almıştı. İlginç ama bununla çözmüştük sorunu.
    Bendeki I ları i olarak değiştirdim ama sonuç yok olmadı