Merhaba, adsense kimlik onayı yaptım pin gönderildi ama daha gelmedi. İban eklemeye çalıştığımda Bu işlem tamamlanamadı. Farklı bir doğrulama yöntemi ya da ödeme yöntemi deneyin veya bizimle iletişime geçin. [OR-BAACT-04] hatası alıyorum. Hesabı bakiyesi 200 TL üzeri Google adsense formuna YouTube baktım ama hala çözümü bulamadım, bu konuda bilgisi olan var mı?
Bu arada adsense hesabım banlanmış 200 TL üzeri olan bakiyeyi almak için bu işlemi yapıyorum, ban işleminden önce de bu hata vardı...
Yanlış hatırlamıyorsam Banka hesabında ki ad bölümüne isim soy isim girerken Türkçe karakter girmeyeceksiniz. Geçenlerde bir arkadaşa olmuştu. İsminde Ş harfi vardı kabul etmemişti. S olarak değişince kabul etmiş ödemeyi almıştı. İlginç ama bununla çözmüştük sorunu.