Devlet Neden Adsense'i iş veren Statüsüne Almıyor?
21
●495
- 05-10-2021, 23:39:57Alması gerekiyor ki kafasına göre publisher'ları banlamayı kessin. Banladığında da içerideki bakiyelerini ödesin kullanıcılara. Banladıklarında diyorlar ki kazançlarınız reklam verenlere geri iade edilecek, kim denetliyor bunu peki? Reklam verenlere geri ödediğini? Ben yıllık kendilerine 250.000 bin liranın üzerinde para veriyorum ama daha hiç + bakiye görmedim? Bunu denetleyecek olan devlettir. Kafalarına göre de yayıncı banlamayı keserler bi zahmet. Dünya para aklıyorlar bana göre Publisherlar üzerinden.
- 05-10-2021, 23:49:11Korkmayın arkadaşlar hiçbirşey olmaz. Silsile halinde Ab ülkeleri de bu uygulamaya başlar. İnanın belki ABD yönetimi bunun farkında ama kendilerine ihracat olarak girdiği için anlaşma yapmış bile olabilirler. Ayrıca Türkiye'yi kaybetmeye göze alamazlar, hele hele böyle bir problemden asla alamazlar. Dünya kamuoyunda gündem olur çünkü. Bana göre Publisherlar üzerinden dünya kadar para aklıyor adamlar farkında mısınız?Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2021, 23:56:54Yok sıkar o çıkamazlar. Türkiye'deki yıllık e-ticaret hacmi şu anda 135 milyar TL üstünde. Hiç kazanmıyorlarsa reklam verenlerden yıllık 1 milyar dolar kazanıyorlardır. Sizce böyle birşeyi göze alabilirler mi? Sözüm ona Çin'den sansür yüzünden çıktılar ama kadın ayağı öyle değil. Çin kovdu bunları para dışarıya gitmesin diye. Honkong üzerinden de olsa bi nebze devam etmeye çalışıyorlarMabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2021, 00:18:48Aklamadığının garantisini sunsun o zaman kamuoyuna? Çıksın her ay banladığı ve geri aldığı parayı hangi reklam verenlere veriyor tek tek liste yapsın? Bunu yapmadığı sürece evet aklıyorant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence acilen devlet soruşturma başlatması gerekiyor.
- 06-10-2021, 00:22:15Hocam para aklama falan bunlar olmaz da. Yayıncılara karşı haksızlık yapıyorlar. Geçersiz trafik diyerek hesabı kapatıyor ama ben bişey yapmadım. O zaman buna çözum bulmak zorunda. Bunun tek bir sebebi var o da alternatifi yok. Eğer bir alternatif çıksın kapatılan hesapları da geri açarlar.