Eğer öyle bir şey olursa ertesi gün göreceğimiz başlık:
"Google Adsense, Türkiye`den ayrıldı."
Korkmayın arkadaşlar hiçbirşey olmaz. Silsile halinde Ab ülkeleri de bu uygulamaya başlar. İnanın belki ABD yönetimi bunun farkında ama kendilerine ihracat olarak girdiği için anlaşma yapmış bile olabilirler. Ayrıca Türkiye'yi kaybetmeye göze alamazlar, hele hele böyle bir problemden asla alamazlar. Dünya kamuoyunda gündem olur çünkü. Bana göre Publisherlar üzerinden dünya kadar para aklıyor adamlar farkında mısınız?