Alması gerekiyor ki kafasına göre publisher'ları banlamayı kessin. Banladığında da içerideki bakiyelerini ödesin kullanıcılara. Banladıklarında diyorlar ki kazançlarınız reklam verenlere geri iade edilecek, kim denetliyor bunu peki? Reklam verenlere geri ödediğini? Ben yıllık kendilerine 250.000 bin liranın üzerinde para veriyorum ama daha hiç + bakiye görmedim? Bunu denetleyecek olan devlettir. Kafalarına göre de yayıncı banlamayı keserler bi zahmet. Dünya para aklıyorlar bana göre Publisherlar üzerinden.