ant07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Devlet Neden Adsense'i iş veren Statüsüne Almıyor?
21
●495
- 06-10-2021, 01:21:31Herhangi birşey ters dönmedi dostum, sen cahilsin ve cahil ile muhabbet etmek istemediğim için sadece seninle olan sohbetime son verdim. Ayrıca çok uzun yıldır adsenseden herhangi bir gelirim yok. Google ads'e para veriyorum ben yıllık 250.000 TL. Ayrıca 250 bin de Facebook'a veriyorum. Kazancım da adsense'den değil. Bu kötü anıları zamanında ben yaşadığım için ve şu anda reklam veren olduğum için açtım bu konuyu. Boş bakkalsın resmen sen. Selametle.
- 06-10-2021, 02:18:27"Adsense Türkiye'den çıkar mı çıkmaz mı" tartışması gereksiz arkadaşlar. Çünkü Adsense Türkiye'de yok zaten! Türkiyede ofisleri olmadığı için yeni vergi düzenlemesi ile adsense'den gelen paradan bankada kesinti yapılacak. Türkiyede ofisleri olsa herşey çok kolay olurdu. Banlama meselesinde de şöyle söyleyeyim; imzaladığımız sözleşmedeki tüm maddeler göz önünde bulundurulsa bir avuç yayıncı kalır. Pek çoğumuz zaten o sözleşmeyi ister istemez ihlal etmek zorunda kalıyoruz yayıncılık yaptığımız esnada. Belli dönemlerde de demek ki kotaya giriyoruz ve banlanıyoruz.