"Adsense Türkiye'den çıkar mı çıkmaz mı" tartışması gereksiz arkadaşlar. Çünkü Adsense Türkiye'de yok zaten! Türkiyede ofisleri olmadığı için yeni vergi düzenlemesi ile adsense'den gelen paradan bankada kesinti yapılacak. Türkiyede ofisleri olsa herşey çok kolay olurdu. Banlama meselesinde de şöyle söyleyeyim; imzaladığımız sözleşmedeki tüm maddeler göz önünde bulundurulsa bir avuç yayıncı kalır. Pek çoğumuz zaten o sözleşmeyi ister istemez ihlal etmek zorunda kalıyoruz yayıncılık yaptığımız esnada. Belli dönemlerde de demek ki kotaya giriyoruz ve banlanıyoruz.