ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne hayellerle konu açmıştın ters döndü tabi o zamanlar bende küsmüştüm hatta ondan sonra pek adsenseyle ilgilenmedim ama dediğim gibi haklıydı
Bu web işinde ya vurkaç yaparsın battığı yerde razı olursun ya da yavaş ve sağlam gidip işini garantiye alırsın
hadi iyi geceler
Herhangi birşey ters dönmedi dostum, sen cahilsin ve cahil ile muhabbet etmek istemediğim için sadece seninle olan sohbetime son verdim. Ayrıca çok uzun yıldır adsenseden herhangi bir gelirim yok. Google ads'e para veriyorum ben yıllık 250.000 TL. Ayrıca 250 bin de Facebook'a veriyorum. Kazancım da adsense'den değil. Bu kötü anıları zamanında ben yaşadığım için ve şu anda reklam veren olduğum için açtım bu konuyu. Boş bakkalsın resmen sen. Selametle.