Arkadaşlar ben 20 gün önce adsanse ye başwurdum fakt 20 gündür cevap atmadılar :S bunun nedeni nedir?
+ bide google coop yöntemiyle hemen gelir dediler onuda denedim oda 1 haftadır gelmior.. google adsanse için napmalıyım nsıl bi sitem olması lazım ve ne yöntemler denemeliyim lütfen yardımcı olun.. google adsanse e cok ihtiyacım war..
cvplarınız içimi rahatlattı sade bende böle bi sorun oldugunu düşünüodum en azından yanlız deilmişim. çünkü arklarım 1 hafta içinde 2 adsanse almıştı ondan bende bişi oldugundan şüpheleniodum..
bu arada adtechden de durup durarken ban ydim nedenini anlamadım :S gitti 30$ xD