• 07-01-2009, 22:31:02
    #10
    SilentNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben 20 gün önce adsanse ye başwurdum fakt 20 gündür cevap atmadılar :S bunun nedeni nedir?
    + bide google coop yöntemiyle hemen gelir dediler onuda denedim oda 1 haftadır gelmior.. google adsanse için napmalıyım nsıl bi sitem olması lazım ve ne yöntemler denemeliyim lütfen yardımcı olun.. google adsanse e cok ihtiyacım war..
    SilentNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cvplarınız içimi rahatlattı sade bende böle bi sorun oldugunu düşünüodum en azından yanlız deilmişim. çünkü arklarım 1 hafta içinde 2 adsanse almıştı ondan bende bişi oldugundan şüpheleniodum..
    bu arada adtechden de durup durarken ban ydim nedenini anlamadım :S gitti 30$ xD
    Keşke "Türkçe" yazmayı becerebilseydiniz.
  • 07-01-2009, 22:40:45
    #11
    MyBB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke "Türkçe" yazmayı becerebilseydiniz.
    haklısın ne diyebilirim ki.. alışkanlık almış başını gidiyor..
  • 07-01-2009, 23:33:56
    #12
    benim başvurumu 22 saatte onayladılar
  • 07-01-2009, 23:37:16
    #13
    bende 3 hesap var eskiden en erken 3 saat en fazla 4 günde onay aldım. ama şuan hesap almak 1 siteyi 1 ayda 90k yapmak kadar zor.
  • 07-01-2009, 23:41:35
    #14
    SilentNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısın ne diyebilirim ki.. alışkanlık almış başını gidiyor..
    Bu şekilde alışkanlıklarla kültürümüz,gelenek ve göreneklerimiz,örf ve adetlerimiz kaybolup gidiyor maalesef.

    Bu arada ben de bir kaç sitem için başvuru yaptım -bir kaç kere hemde- ama google kale almadı beni ve almamaya devam ediyor
  • 07-01-2009, 23:50:12
    #15
    ben 30 tane üyesi olan forumumla başvuru yapmıştım 3 günde cevap geldi kabul etmişlerdi 3 ay oldu kullanıyorum hesabı
  • 08-01-2009, 00:22:24
    #16
    bende 1 aylık ing siteyle başvurdum kabul etmişlerdi

    ama hesap PuF! oldu
  • 08-01-2009, 01:12:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    MyBB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke "Türkçe" yazmayı becerebilseydiniz.

    vallahi tebrikler kardeşim.