Konu
20 gündür bekliorum :(
07-01-2009, 22:40:45
#11
SilentNight
MyBB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Keşke "Türkçe" yazmayı becerebilseydiniz.
haklısın ne diyebilirim ki.. alışkanlık almış başını gidiyor..