Evet arkadaşlar. Bu çöp site reklamlarından herke oldu olalı bıkmış durumda. Bunun en basit nedeni işte şu;
100 $ lık bir kuponu gerek r10 gerekse başka sitelerde 30 ya da 40 ytl gibi bir miktarlar ile satın alan arkadaşlar ki bu saydığımız çöp sitelerin sahipleridir bunlar. Ucuz düşürdükleri kuponlar ile düşük kazanç sağlamamıza sebep oluyor. Kupon satışlarına r10 da önlem getirilmesini talep ediyorum.
Not: Her kupon alan arkadaş çöp sitelerde kullanılacak diye birşey yok ancak genelde durum böyle.
Kupon satışları oldukça az kazanacağız
6
●458
- 29-12-2008, 01:57:53En azından satışlarda bir düşüş yaşanır bu kadar az kazanma olmaz. Diğer sitelerde de dile getireceğim bu konuyu.shape adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2008, 01:58:08En büyük pazar burda var. hiç almıcak olan birisinin bile 100 ytl lik kuponun 20 ytl ye satıldığını görünce alıp deneyesi geliyorshape adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2008, 02:02:51Piyasa da o kadar kupon var ki...
Bugün her yer zaten beleş kupon veriyor.(Dergiler,siteler)
Bunu engelleyerek kupon satışı yapan bu işin içinde olan adamlarında işine engel olmak saçma olur.Ki zaten buna engel olunacağını zannetmiyorum.
Tabi kazanamıyoruz ama yapacak bir şey yok, piyasa bu... - 29-12-2008, 02:03:17Oda iyi vallahi engelleyelim dedikçe çıkıyorHagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
