Evet arkadaşlar. Bu çöp site reklamlarından herke oldu olalı bıkmış durumda. Bunun en basit nedeni işte şu;

100 $ lık bir kuponu gerek r10 gerekse başka sitelerde 30 ya da 40 ytl gibi bir miktarlar ile satın alan arkadaşlar ki bu saydığımız çöp sitelerin sahipleridir bunlar. Ucuz düşürdükleri kuponlar ile düşük kazanç sağlamamıza sebep oluyor. Kupon satışlarına r10 da önlem getirilmesini talep ediyorum.

Not: Her kupon alan arkadaş çöp sitelerde kullanılacak diye birşey yok ancak genelde durum böyle.