• 10-12-2006, 12:01:18
    #19
    ne hileler yapıyor millet. atılana kadar ne götürsem kârdır diye.
  • 10-12-2006, 12:17:15
    #20
    Üyeliği durduruldu
    eezgu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne hileler yapıyor millet. atılana kadar ne götürsem kârdır diye.
    parayı alana kadar banlamasınlar da aldıktan sonra istediği kadar banlasın olay bu zaten herkes neresinden kopartırsa kardır
  • 10-12-2006, 18:25:24
    #21
    Bu da cabası


  • 10-12-2006, 18:31:13
    #22
    Üyeliği durduruldu
    FuuK aynen öle
  • 10-12-2006, 18:32:49
    #23
    Üyeliği durduruldu
    forumdan geçerken kulakım çınladı her nedense bir dönüp bakayım dedim

    prosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ben kendimin yaptığınımı söylüyorsun.
    Dur kendi kendime bi sorayım cevabını bulursam sana sölerim
    töbe töbe
    yazanda kabahat
    proosman kardeşim seni fevri gördüm. Ben o google reklamına takla attıracak şekilde resim yerleştirebilirim. O halde bir başkasıda çok kolayca bu işi yapabilir.
    Mesajda benim sitemde böyle bir durum var demediğin için 3. şahısın böyle reklam çıkarma ihtimali üzerinde durdum.


    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    badlove ayıp ama kardeşim adam sanki kötü birşey yazmış
    neyse tartışmayın beyler
    scorpion özünü kabul etmekle birlikte proosman kardeşimin ve senin sinirlenme sebebini son günlerdeki adsense kazancının düşmesine bağlıyorum

    " Foruma birilerine faydalı olmak ve birilerinin bilgilerinden faydalanmak için geldiğimden bu tür yanlış anlaşılmaları hoş görüyorum. Fevri davranıp yanlış anlamalarınıza rağmen yinde yardıma hazır olduğumu belirtmek isterim."
  • 10-12-2006, 19:00:57
    #24
    Aynısını bu gün bende gördüm. Sayfayı yeniledim eski haline döndü. Deneme aşmasında olabilirler..
  • 10-12-2006, 19:46:15
    #25
    Üyeliği durduruldu
    bAdlove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumdan geçerken kulakım çınladı her nedense bir dönüp bakayım dedim
    proosman kardeşim seni fevri gördüm. Ben o google reklamına takla attıracak şekilde resim yerleştirebilirim. O halde bir başkasıda çok kolayca bu işi yapabilir.
    Mesajda benim sitemde böyle bir durum var demediğin için 3. şahısın böyle reklam çıkarma ihtimali üzerinde durdum.
    scorpion özünü kabul etmekle birlikte proosman kardeşimin ve senin sinirlenme sebebini son günlerdeki adsense kazancının düşmesine bağlıyorum
    " Foruma birilerine faydalı olmak ve birilerinin bilgilerinden faydalanmak için geldiğimden bu tür yanlış anlaşılmaları hoş görüyorum. Fevri davranıp yanlış anlamalarınıza rağmen yinde yardıma hazır olduğumu belirtmek isterim."
    Açıklamaların için tşk ederim.

    Özür dilerim sana karsı davranışlarım için.