• 09-12-2006, 19:37:08
    #10
    badlove ayıp ama kardeşim adam sanki kötü birşey yazmış
    neyse tartışmayın beyler
  • 10-12-2006, 02:15:56
    #11
    badlove da kötü birşey dememiş ki? Üstelik yanlış anlamış olsa da becerikli bir webmaster demiş. Neyse bence de konuyu uzatmayalım daha fazla. başka yerlere sapmasın
  • 10-12-2006, 02:17:37
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yaw bide değişik logolar çıkıo. bi renkli bi siyah beyaz falan bence kötü olmuş.
  • 10-12-2006, 03:34:04
    #13
    serial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    badlove da kötü birşey dememiş ki? Üstelik yanlış anlamış olsa da becerikli bir webmaster demiş. Neyse bence de konuyu uzatmayalım daha fazla. başka yerlere sapmasın
    tamam o zaman k.bakma badlove
  • 10-12-2006, 07:41:05
    #14
    aslında google yazısını toptan kaldırsalar fena olmaz
  • 10-12-2006, 10:37:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    baris333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında google yazısını toptan kaldırsalar fena olmaz
    Ek bilgi : Frame ile gizleyen webmasterlar var veya CSS padding vs ile gizleme yolları mevcut hepsini gördüm bende şok oldum zeka işte nerelere çalışıyo
  • 10-12-2006, 11:23:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    prosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek bilgi : Frame ile gizleyen webmasterlar var veya CSS padding vs ile gizleme yolları mevcut hepsini gördüm bende şok oldum zeka işte nerelere çalışıyo
    sonra ban
  • 10-12-2006, 11:51:42
    #17
    ads by google yazısını gizlerseniz google farkettiğinde hiç acımaz.
  • 10-12-2006, 11:53:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    eezgu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ads by google yazısını gizlerseniz google farkettiğinde hiç acımaz.
    acımasın zaten

    acırsa sonra bizler acıncak hale geliyoruz