• 23-12-2008, 20:56:57
    #10
    tamam reklamlar düzeldi çok sağ olun. renkleri öyle yapılmasını r10 da biri söylemişti ben de yaptım

    şimdi ne yapılması gerekiyor reklam konusunda bakar mısınız?

    KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ FORUMU
  • 23-12-2008, 22:49:53
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PuLeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin yaptığın gibi yaptım ama yaklaşık 10 dakikadır reklam görünmüyor belki de daha fazla. normalde genel bakış ile chat arasında reklam varken artık görünmüyor düzelir mi sizce yoksa yanlış bir şey mi yaptım.
    düzelir zaten kod alındıktan 10 -15 dk sonra çalışmaya başlar..