tamam reklamlar düzeldi çok sağ olun. renkleri öyle yapılmasını r10 da biri söylemişti ben de yaptım

şimdi ne yapılması gerekiyor reklam konusunda bakar mısınız?

KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ FORUMU