Adsense şansımı böyle yükseltebilir miyim?
9
●163
- 22-05-2021, 19:27:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba bildiğiniz gibi adsense olmazsa olmaz bir kriter olan makale kalitesi olmayan sitelere onay vermiyor. Benim sorum şu sitemde ki makalelerde Uicon kullanıyorum. Bu makalenin kalitesini yükseltir mi? Daha doğrusu zenginleştirir mi?
- 22-05-2021, 19:31:36Üyeliği durdurulduBende de makale kalitesi sıfır ama sürekli onay alıyorum. Siteyi projelendirmeden evvel translate ile Almanca içerik ekleyin günde sadece 1 adet ve 1000 kelime ayrıca 20 tane resim. 15 günde onay alın.Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2021, 19:56:00hiç kimse adsense'in ne yaptığını tam olarak anlamış değil bende dahil.
17-18 gün bekletip içerikten red yolladı adsense bana. günde 1 kez almanca içerik yüklesem faydası olur mu acaba şu an ?hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-05-2021, 20:00:01hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehangi temayı kullanıyorsunuz?hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2021, 02:32:55"Uicon" kullanımının sitenizin kullanım kolaylığına ve görünümüne katkıda bulunacağı kesin, ancak Google text'ten başka şeylerden pek anlamıyor. Hatta, "anlamsız semboller" diyerek içeriğinizin kalite puanını düşürmesi bile mümkün. Kullanım menülerle sınırlı kaldığı sürece, en azından olumsuz bir etkisi olmaması gerekir diye düşünüyorum.
Uicon'u ne şekilde kullanıyorsunuz bilmiyorum ve "makalelerde" kullandığınızı belirttiğiniz için, konuya biraz Fransız kaldım bile diyebilirim. Buna rağmen birşeyler yazmak istedim, çünkü şu ana kadar cevap verenler Uicon konusuna değinmeden fikir belirtmiş. Konunun akışını Uicon'a doğru düzeltirsem, bilen birilerinin yazmasını sağlayabiliriz diye düşündüm.