• 22-05-2021, 19:27:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba bildiğiniz gibi adsense olmazsa olmaz bir kriter olan makale kalitesi olmayan sitelere onay vermiyor. Benim sorum şu sitemde ki makalelerde Uicon kullanıyorum. Bu makalenin kalitesini yükseltir mi? Daha doğrusu zenginleştirir mi?
  • 22-05-2021, 19:31:20
    #2
    %100 kopya içerikten oluşan web sitem var adsense onayı aldı
  • 22-05-2021, 19:31:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bildiğiniz gibi adsense olmazsa olmaz bir kriter olan makale kalitesi olmayan sitelere onay vermiyor. Benim sorum şu sitemde ki makalelerde Uicon kullanıyorum. Bu makalenin kalitesini yükseltir mi? Daha doğrusu zenginleştirir mi?
    Bende de makale kalitesi sıfır ama sürekli onay alıyorum. Siteyi projelendirmeden evvel translate ile Almanca içerik ekleyin günde sadece 1 adet ve 1000 kelime ayrıca 20 tane resim. 15 günde onay alın.
  • 22-05-2021, 19:56:00
    #4
    hiç kimse adsense'in ne yaptığını tam olarak anlamış değil bende dahil.

    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de makale kalitesi sıfır ama sürekli onay alıyorum. Siteyi projelendirmeden evvel translate ile Almanca içerik ekleyin günde sadece 1 adet ve 1000 kelime ayrıca 20 tane resim. 15 günde onay alın.
    17-18 gün bekletip içerikten red yolladı adsense bana. günde 1 kez almanca içerik yüklesem faydası olur mu acaba şu an ?
  • 22-05-2021, 19:57:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    cNt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç kimse adsense'in ne yaptığını tam olarak anlamış değil bende dahil.



    17-18 gün bekletip içerikten red yolladı adsense bana. günde 1 kez almanca içerik yüklesem faydası olur mu acaba şu an ?
    Deneyeceksiniz.
  • 22-05-2021, 20:00:01
    #6
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de makale kalitesi sıfır ama sürekli onay alıyorum. Siteyi projelendirmeden evvel translate ile Almanca içerik ekleyin günde sadece 1 adet ve 1000 kelime ayrıca 20 tane resim. 15 günde onay alın.
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneyeceksiniz.
    hangi temayı kullanıyorsunuz?
  • 22-05-2021, 20:00:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cNt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi temayı kullanıyorsunuz?
    Sahifa.
  • 22-05-2021, 20:03:21
    #8
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahifa.
    teşekkürler
  • 23-05-2021, 02:32:55
    #9
    "Uicon" kullanımının sitenizin kullanım kolaylığına ve görünümüne katkıda bulunacağı kesin, ancak Google text'ten başka şeylerden pek anlamıyor. Hatta, "anlamsız semboller" diyerek içeriğinizin kalite puanını düşürmesi bile mümkün. Kullanım menülerle sınırlı kaldığı sürece, en azından olumsuz bir etkisi olmaması gerekir diye düşünüyorum.

    Uicon'u ne şekilde kullanıyorsunuz bilmiyorum ve "makalelerde" kullandığınızı belirttiğiniz için, konuya biraz Fransız kaldım bile diyebilirim. Buna rağmen birşeyler yazmak istedim, çünkü şu ana kadar cevap verenler Uicon konusuna değinmeden fikir belirtmiş. Konunun akışını Uicon'a doğru düzeltirsem, bilen birilerinin yazmasını sağlayabiliriz diye düşündüm.