"Uicon" kullanımının sitenizin kullanım kolaylığına ve görünümüne katkıda bulunacağı kesin, ancak Google text'ten başka şeylerden pek anlamıyor. Hatta, "anlamsız semboller" diyerek içeriğinizin kalite puanını düşürmesi bile mümkün. Kullanım menülerle sınırlı kaldığı sürece, en azından olumsuz bir etkisi olmaması gerekir diye düşünüyorum.

Uicon'u ne şekilde kullanıyorsunuz bilmiyorum ve "makalelerde" kullandığınızı belirttiğiniz için, konuya biraz Fransız kaldım bile diyebilirim. Buna rağmen birşeyler yazmak istedim, çünkü şu ana kadar cevap verenler Uicon konusuna değinmeden fikir belirtmiş. Konunun akışını Uicon'a doğru düzeltirsem, bilen birilerinin yazmasını sağlayabiliriz diye düşündüm.