Merhaba bildiğiniz gibi adsense olmazsa olmaz bir kriter olan makale kalitesi olmayan sitelere onay vermiyor. Benim sorum şu sitemde ki makalelerde Uicon kullanıyorum. Bu makalenin kalitesini yükseltir mi? Daha doğrusu zenginleştirir mi?