• 26-01-2009, 18:54:16
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biz mynetten büyük şeyler beklerken bu tarz şeyler pek hoş gözükmedi
  • 27-01-2009, 23:41:49
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Evet psycho katılıyorum , pek hoş olmamış.
  • 28-01-2009, 23:13:12
    #57
    dvdbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olurda bir gün mynet r10da satılığa çıkarsa hiç şaşırmam

    yok o kadar değil artık.eğer kendini satmayı düşünürse türkiye pastası sahibi olduğundan microsoft ve google agızlarının suyunu akıta akıta alırlar myneti.
  • 28-01-2009, 23:18:46
    #58
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mynet in bize / size verilen oranlarla çalışmadığını tahmin ediyorum sabit bir fiyat ta olabilir veya oranlar farklıdır
    Sabit bir fiyat olacağını sanmıyorum ama 100 tıklama başına bizim kazancımıza göre en az % 500 hatta daha fazla olduğunu düşünüyorum. Çünkü biz 100 tıklama başına 5 $ kazanamıyoruz.
  • 30-01-2009, 21:08:25
    #59
    Üyeliği durduruldu
    yüksek hitleri var google kullanması bence mantıklı.
  • 31-01-2009, 14:16:05
    #60
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    gecen yil bu zamanlarda mynetten bir bayan arayip onlara reklam vermemi istedi.

    Yok sagol, Adwords kullaniyorum dedim
  • 31-01-2009, 14:21:06
    #61
    gdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gecen yil bu zamanlarda mynetten bir bayan arayip onlara reklam vermemi istedi.
    Yok sagol, Adwords kullaniyorum dedim
    Kadın Ağlamaklı Telefonu Kapatmıştır
  • 31-01-2009, 14:35:51
    #62
    girdim mail e ama öyle bir reklam yok !

  • 02-02-2009, 23:18:44
    #63
    walla haklısın