dvdbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olurda bir gün mynet r10da satılığa çıkarsa hiç şaşırmam

yok o kadar değil artık.eğer kendini satmayı düşünürse türkiye pastası sahibi olduğundan microsoft ve google agızlarının suyunu akıta akıta alırlar myneti.