Konu
Sonunda Mynette Adsenseye geçti :)
28-01-2009, 23:13:12
#57
Keditor
dvdbil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Olurda bir gün mynet
r10
da satılığa çıkarsa hiç şaşırmam
yok o kadar değil artık.eğer kendini satmayı düşünürse türkiye pastası sahibi olduğundan microsoft ve google agızlarının suyunu akıta akıta alırlar myneti.