• 22-11-2006, 15:12:06
    #73
    Misafir
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ****** konuyla ilgisi yok ama seni gerçekten tebrik ederim herkesle ilgileniyorsun sağol.
    Tşk ama bu bir döngü bende bir çok şeyimi r10 dan öğrendim Bildiğim konulardada yardımcı olmak görevim gibi
  • 22-11-2006, 15:50:26
    #74
    bi mesaj da ben yazayım dedim

    bizde ödeme bekliyorduk gecen ay bu günlerde ( bknz: tipik bir ban yemis webmaster )

    banlanan arkadaslara soyluyorum biraz şansınıza güvenin. Bu forumda googleden kovulan en çok insanlardan birisi de benimdir.
    Mesela şubat 2006 da elime xxxx,xx $ cek gelmisti ama 2gun sonra atıldım bankaya verdim yinede parami aldim.

    18 ekim 2006 xxxx,xx$ bir hesabim banlandı 25inde odemesi geldi.
    28 ekim 2006 xxx,xx$ bir hesabim daha atildi onu da bekliyorum cuma gunu inş.

    Nasip kismet işleri bunlar hiç gelmez dedigin para bile gelebiliyor çok aldım p sekilde neden yine olmasınki sonuçta beklerken birşey kaybetmiceksiniz zaten atıldınız ama gelirse güzel olur öyle düşünün
  • 22-11-2006, 16:13:10
    #75
    Üyeliği durduruldu
    9'unda banlanan için umut yokmuş malesef. Unutun PR2-3-4 domainleri beyler
  • 22-11-2006, 18:25:44
    #76
    Üyeliği durduruldu
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi mesaj da ben yazayım dedim
    bizde ödeme bekliyorduk gecen ay bu günlerde ( bknz: tipik bir ban yemis webmaster )
    banlanan arkadaslara soyluyorum biraz şansınıza güvenin. Bu forumda googleden kovulan en çok insanlardan birisi de benimdir.
    Mesela şubat 2006 da elime xxxx,xx $ cek gelmisti ama 2gun sonra atıldım bankaya verdim yinede parami aldim.
    18 ekim 2006 xxxx,xx$ bir hesabim banlandı 25inde odemesi geldi.
    28 ekim 2006 xxx,xx$ bir hesabim daha atildi onu da bekliyorum cuma gunu inş.
    Nasip kismet işleri bunlar hiç gelmez dedigin para bile gelebiliyor çok aldım p sekilde neden yine olmasınki sonuçta beklerken birşey kaybetmiceksiniz zaten atıldınız ama gelirse güzel olur öyle düşünün
    abi 16 sında banlandık ya sen 18 inde almışsın . Neyse en azından bir umudum var
  • 22-11-2006, 18:36:33
    #77
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tşk ama bu bir döngü bende bir çok şeyimi r10 dan öğrendim Bildiğim konulardada yardımcı olmak görevim gibi
    bilinçli ve yardım sever bir R10 üyesi..

    eyyni ben
  • 22-11-2006, 20:45:31
    #78
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SNaRe inşallah alırsın kardeş
  • 22-11-2006, 22:31:20
    #79
    Üyeliği durduruldu
    sevdim ben burayi yaw=)
    ankaradaki google.adsense.beslenenlerine duyurulur, acaba odeme yapıldıktan sonra "Kasım Ayı Adsense Partisi" mi duzenlesek?

    p.s. ya ben sabahdan beri monitorumu böceklerden temizlemeye çalişiyorum, meğer sitede minicik örümcek geziniyormuş=))
  • 22-11-2006, 22:35:22
    #80
    bugün ayın kaçı
    işleme geçmezmi
  • 22-11-2006, 23:51:14
    #81
    Üyeliği durduruldu
    Heycanla bekliyoruz. Banlananlar yatarsa fakirleri sevindircem.