• 23-11-2020, 16:02:13
    #10
    21 gün sonra ki sonuç ne oldu peki hocam ?

    ahmetsrt06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde en geç 14-15 günde onay ya da red cevabı geliyor. Ama ben 21 gün bekleyerek kendi rekorumu kırdım geçen ay. Bu aralar ne yaptığı belli değil kısaca.
  • 23-11-2020, 16:02:38
    #11
    Allah yardımcınız olsun en hızlı onay alan benim galiba 1 haftadan daha kısa sürede onay almıştım ve siteyi çok önemsememiştim
  • 23-11-2020, 16:03:06
    #12
    meexsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 gün sonra ki sonuç ne oldu peki hocam ?
    red
  • 23-11-2020, 16:03:18
    #13
    Yuhh sizinki buga girdi heralde

    emir147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana her 14 günde red geliyor normalde en fazla 14 gün sürer bir cevabın gelmesi ama blogger üzerinden bir adsense açıyım dedim 1.5 ay oldu hala incelemede
  • 23-11-2020, 16:04:13
    #14
    Genelde 1 günde onay yada red alıyorum. İçerik çok önemli

    https://www.r10.net/ilan-panosu/2496...taktikler.html
  • 23-11-2020, 16:04:30
    #15
    Banada red gelcek kesin

    ahmetsrt06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    red
  • 23-11-2020, 16:07:45
    #16
    MeexSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yuhh sizinki buga girdi heralde
    benimki nereye girdi bende bilmiyorum geri bildirim kısmından 1 ay oldu daha niye beklemede diye yazdım, bunu yazdıktan 15 gün geçti hala inceleniyor
  • 23-11-2020, 16:14:18
    #17
    İndex ve hit sayınıza göre değişiyor. İndex ve hit sayısı 500+ olan siteler 1 - 4 gün arasında cevap şaşmadan gelir. Bu şartları taşımayan siteler 1 - 4 gün arasında cevap geliyorsa, şansadır. Yeni sitelere 8 - 10 - 12 - 14 - 15 - 21 - 22 gibi günlerde geliyor. Daha erken cevap almak için index sayınızı arttırmak amacıyla bol bol etiket girmeyin. 1 etiket 6+ içerikte etiketlenmemişse bu red almanıza sebep olabilir.
  • 23-11-2020, 18:50:47
    #18
    Aşırı uyuz bir sistem vermiceksen verme bari red için 2 hafta bekletme. Adamlar dün göndermiş bugün onay almış bende kaç gündür bekliyorum çok saçma ilk bana bakması lazım 🤦

    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsens konularına ne zaman girsem bi belirsizlik var kız gibi tabirini kullanabilir miyiz adsens için