Aşırı uyuz bir sistem vermiceksen verme bari red için 2 hafta bekletme. Adamlar dün göndermiş bugün onay almış bende kaç gündür bekliyorum çok saçma ilk bana bakması lazım 🤦

GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsens konularına ne zaman girsem bi belirsizlik var kız gibi tabirini kullanabilir miyiz adsens için