Aşırı uyuz bir sistem vermiceksen verme bari red için 2 hafta bekletme. Adamlar dün göndermiş bugün onay almış bende kaç gündür bekliyorum çok saçma ilk bana bakması lazım 🤦
adsens konularına ne zaman girsem bi belirsizlik var

kız gibi tabirini kullanabilir miyiz adsens için