• 16-11-2006, 15:48:24
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yaw durun, aceleniz ne, bu ay ödeme alıyımda ben sonra naparlarsa yapsınlar
  • 16-11-2006, 17:45:49
    #11
    Misafir
    google da cok değişiklikler var api mapi felan pişman şşşş yandık yandık
  • 16-11-2006, 18:05:31
    #12
    Böyle konuları gördükçe tırsıyorum Acaba diğer ülkelerde bizim kadar ban yiyormu ?
  • 16-11-2006, 20:22:46
    #13
    üzüldüm SNaRe..
    online ol.. görüşelim..
  • 16-11-2006, 23:14:59
    #14
    hayırlı olsun 350 $ lık hesap gitmiş bulunmakta... pini de gelmiş ödeme için bekliyordu. geçersiz tıklama yoktu ama neyse hayırlısı artık ne diyeyim...
  • 16-11-2006, 23:49:21
    #15
    öyle kafasına göre banlıyor mu google?
  • 16-11-2006, 23:59:58
    #16
    hiç zannetmem google ın kafasına göre banladığını..yazılanlara baksanıza ,herkes bekliyor .acaba neden..bence yarası olanlar gocunuyor..

    bu gidişle para ödeyen tek reklamcıyı(GOOGLE) türkiye kaybedecek..
  • 17-11-2006, 00:26:49
    #17
    Misafir
    google bizi seviyo herhal
  • 17-11-2006, 00:27:02
    #18
    15 inden sonra kovulan arkadaslar odemeleriniz 26sinda bankaniza yuksek ihtimal ile odenecektir.Gecen ay bana odendigi sekilde.

    Yilbasina kadar seri sekilde atilmalar olacaktır bu googlenin belirledigi bir gelenek gibi geçen sene de aynısı olmustu. Önemli olan atılmak degil atıldıktan sonra ders cikarmak.

    Bknz:ben