Temizlik Başladı Galiba
34
●3.060
- 16-11-2006, 23:14:59hayırlı olsun 350 $ lık hesap gitmiş bulunmakta... pini de gelmiş ödeme için bekliyordu. geçersiz tıklama yoktu ama neyse hayırlısı artık ne diyeyim...
- 16-11-2006, 23:59:58hiç zannetmem google ın kafasına göre banladığını..yazılanlara baksanıza ,herkes bekliyor .acaba neden..bence yarası olanlar gocunuyor..
bu gidişle para ödeyen tek reklamcıyı(GOOGLE) türkiye kaybedecek.. - 17-11-2006, 00:27:0215 inden sonra kovulan arkadaslar odemeleriniz 26sinda bankaniza yuksek ihtimal ile odenecektir.Gecen ay bana odendigi sekilde.
Yilbasina kadar seri sekilde atilmalar olacaktır bu googlenin belirledigi bir gelenek gibi geçen sene de aynısı olmustu. Önemli olan atılmak degil atıldıktan sonra ders cikarmak.
Bknz:ben
Acaba diğer ülkelerde bizim kadar ban yiyormu ?