hiç zannetmem google ın kafasına göre banladığını..yazılanlara baksanıza ,herkes bekliyor .acaba neden..bence yarası olanlar gocunuyor..

bu gidişle para ödeyen tek reklamcıyı(GOOGLE) türkiye kaybedecek..