• 26-10-2020, 00:42:04
    #10
    yemezsin hoam yıllarca pinterestten traik cektim hala cekiyorm. daha şuana kadar 1 tane hesap patlattım.

    patlatma sebebim aşırı spam.
  • 26-10-2020, 00:41:29
    #11
    Facebook Reklam Eğitimi
    majesty33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu Adsense ile değilde Admatic gibi görüntülemeye ücret veren bir reklam sistemi ile yapsan ? Sadece fikir.
    Admatic'i daha önce duymadım
  • 26-10-2020, 00:43:22
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Olabilir
  • 26-10-2020, 00:43:45
    #13
    Gajin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admatic'i daha önce duymadım
    Birçok haber sitesi kullanıyor denk gelmissinizdir mutlaka. Benim haber sitemde hem adsense hem Admatic var ve %70 Facebook trafiği. Adsense tiklama ile de para kazanıyorum. Admatic gösterim ile de para kazaniyorum.
  • 26-10-2020, 00:44:07
    #14
    Facebook Reklam Eğitimi
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemezsin hoam yıllarca pinterestten traik cektim hala cekiyorm. daha şuana kadar 1 tane hesap patlattım.

    patlatma sebebim aşırı spam.
    bende öyle düşünüyorum yani, google benim para verip vermediğimide bilemez facebook'a.
    hem sosyal medyadanda reklam yapabilirim doğal bir hakkım olduğunu düşünüyorum. bazı arkadaşlar ban diyor bana çok saçma geldi
  • 26-10-2020, 00:45:43
    #15
    Gajin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani sonuçta ben reklam vererek siteme çekiyorum, google adsense bunu bilse ne olur ki? siteme reklam veriyorum başka mecralardan
    spama düşersin zaten. özellikle aynı kullanıcılar reklam ziyareti yapacağı için işin daha zor. Organik ziyaretçi kavramını düşün. farklı sayfa ürün makale (farklı link) tanıtımı yapmıyorsan sorun orada başlıyor. İş kandırmaya gidiyor. O nedenle Google bunu yemez anlamında esprili şekilde ifade etmek istedim. Aynı linke tıklayacak organik ziyaretçi bile bulsan, reklama tıklamıyorsa Adsens açısından bunun anlamı yoktur. Çok tıklıyorsa da anlamı yoktur. Bu siteyi spama iter. Bir kişi sayfaya girip 100 tık yapsa bile o 1 tık sayılır...
  • 26-10-2020, 00:46:30
    #16
    verdigini bilse daha iyi sonuç itibari ile sizi ürün satıcısı sanır ve daha iyi reklam cıkartır

    ama bilemez tabi
  • 26-10-2020, 00:46:10
    #17
    Gajin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, google adsense kullanan birisi değilim. Tecrübe edinmek istiyorum.

    Bir google adsensesi açık olan bir web sitesi alsam.

    Facebookta sürekli para vermeden reklam çıkıyorum. Trafik reklamı bassam ve sabahtan akşama kadar hit alsam.

    Acaba para kazanabilir miyim?

    Bilmediğim için siz tecrübeli insanlara danışmak istedim.
    Para vermeden nasıl reklam cikabiliyorsun?
  • 26-10-2020, 00:46:32
    #18
    Facebook Reklam Eğitimi
    oxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spama düşersin zaten. özellikle aynı kullanıcılar reklam ziyareti yapacağı için işin daha zor. Organik ziyaretçi kavramını düşün. farklı sayfa ürün makale (farklı link) tanıtımı yapmıyorsan sorun orada başlıyor. İş kandırmaya gidiyor. O nedenle Google bunu yemez anlamında esprili şekilde ifade etmek istedim. Aynı linke tıklayacak organik ziyaretçi bile bulsan, reklama tıklamıyorsa Adsens açısından bunun anlamı yoktur. Çok tıklıyorsa da anlamı yoktur. Bu siteyi spama iter. Bir kişi sayfaya girip 100 tık yapsa bile o 1 tık sayılır...
    ben her reklamda farklı kitle ve yaş grubu ve farklı hedeflendirme gireceğim zaten. aynı insanlara sürekli reklam basmayacağım hocam