yemezsin hoam yıllarca pinterestten traik cektim hala cekiyorm. daha şuana kadar 1 tane hesap patlattım.
patlatma sebebim aşırı spam.
bende öyle düşünüyorum yani, google benim para verip vermediğimide bilemez facebook'a.
hem sosyal medyadanda reklam yapabilirim doğal bir hakkım olduğunu düşünüyorum. bazı arkadaşlar ban diyor bana çok saçma geldi