Sizce nasıl? Adsense kazanç - Sayfa 4 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Sizce nasıl? Adsense kazanç
33
●
1.334
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Sizce nasıl? Adsense kazanç
1
2
3
4
26-09-2020, 00:08:48
#28
Reims
ayhanteke07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Face harici başka reklam kanallarına yönel, adwords trafiğini organik sayar google iş yapar finansta
facebook reklamlarını ücretsiz yapıyorum. adwords hakkında pek bilgim yok
26-09-2020, 00:09:48
#29
karmetta
Tıklama oranı oldukça iyi
26-09-2020, 00:29:56
#30
Reims
karmetta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tıklama oranı oldukça iyi
eyvallah hocam. inÅŸallah daha iyileri sizin olur.
Günü böyle kapattık. yeni gün yeni kazanç bakalım bugun ne kadar kazanacaz. herkese bol kazançlar kolay gelsin.
26-09-2020, 03:49:52
#31
Vianim
Üyeliği durduruldu
Gayet iyi hocam. Hayırlı bol kazançlar.
26-09-2020, 03:55:46
#32
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Tebrikler hocam, güzel Türkçe içerik için
26-09-2020, 08:48:45
#33
neleroluyo
Hocam tıklama oranı oldukça iyi değil tehlikeli derecede fazla. 100 kişiden 40’ı reklama tıklamış ortalama olarak.
26-09-2020, 12:21:30
#34
Reims
Vianim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gayet iyi hocam. Hayırlı bol kazançlar.
TeÅŸekkürler hocam 🙂
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tebrikler hocam, güzel Türkçe içerik için
TeÅŸekkürler 🙂
neleroluyo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam tıklama oranı oldukça iyi değil tehlikeli derecede fazla. 100 kişiden 40’ı reklama tıklamış ortalama olarak.
Hocam bugün daha bı fazla sanki tık oranı. Dün hedef 100tlydi başaramadık ama bugün 100 olacak gibi
1
2
3
4
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler