Sizce nasıl? Adsense kazanç - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce nasıl? Adsense kazanç
33
●
1.334
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Sizce nasıl? Adsense kazanç
1
2
3
4
25-09-2020, 10:36:27
#10
EFY
Reims adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam sektör finans onu diyebilirim sadece 🙂
Yani maşallah diyeyim cidden.
Böyle bir içerik üretim kabiliyetini cidden görmek istedim.
25-09-2020, 10:36:48
#11
Turklotus
Misafir
Reims adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok hocam zaten konudada belirttim anlamam diye 🙂 sadece dizelere sormak istedim nasıl diye. İnşallah sizlerin daha iyisi olsun 🙂
Hahaha bence gayet güzel kazanç hocam başarılar
25-09-2020, 10:37:48
#12
Reims
EFY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yani maşallah diyeyim cidden.
Böyle bir içerik üretim kabiliyetini cidden görmek istedim.
Hocam fazla değil 26 27 tane makale var şuan teşekkürler
Turklotus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hahaha bence gayet güzel kazanç hocam başarılar
Eyvallah hocam 🙂
25-09-2020, 10:39:36
#13
OktayDurak
Vallahi hayalim yaa şu kadar kazançlı bir site. Fazlasını istemiyorum 😊
Gayet iyi hocam nazar değmesin
25-09-2020, 10:40:46
#14
Reims
OktayDurak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vallahi hayalim yaa şu kadar kazançlı bir site. Fazlasını istemiyorum 😊
Gayet iyi hocam nazar değmesin
Hocam inşallah 5000000 katı sizinde olur. 🙂
25-09-2020, 10:44:07
#15
PPuNisHeRR
Hocam Gösterim To su ve SayfaTo çok fazla değil mi ?
25-09-2020, 10:45:31
#16
Reims
PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam Gösterim To su ve SayfaTo çok fazla değil mi ?
Hocam ben pek anlamam bu dediklerinizden o yüzden sizlere sordum. İyi mi kötü mu yani dediğiniz şey
25-09-2020, 11:34:57
#17
akafo
kendin ya da eşe dosta tıklatmıyorsun dimi
25-09-2020, 11:35:45
#18
Reims
akafo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kendin ya da eşe dosta tıklatmıyorsun dimi
yok hocam bilgim yok dediysem okadar da değil
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler