s.a.
arkadaşlar başvuru yapalı 3 hafta oldu hala mail gelmedi..red edilmiş olsaydı mail gelir ne olumlu nede olumsuz mail yokdur bu konuda ne yapmam gerekli acaba..?
adsanseden hala mail gelmedi ?
8
●512
- 12-10-2008, 11:35:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Adsensenın ne zaman cevap vercegı bellı olmaz belkı hemen belkı 3-4 ay sonrayazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2008, 12:45:29beklemeye bekliyelimde reklamstoredir falan onlardan reklam alsam sorun çıkarmı yani google reklam vermeyebilirmi ?ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2008, 20:46:52istediğim cevap buydueendless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşkler..