Konu
adsanseden hala mail gelmedi ?
12-10-2008, 11:35:22
#2
eendless
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yazilim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
s.a.
arkadaşlar başvuru yapalı 3 hafta oldu hala mail gelmedi..red edilmiş olsaydı mail gelir ne olumlu nede olumsuz mail yokdur bu konuda ne yapmam gerekli acaba..?
Adsensenın ne zaman cevap vercegı bellı olmaz belkı hemen belkı 3-4 ay sonra