• 02-10-2008, 21:07:39
    #10
    adsenseden parasını alamayacak ki
  • 02-10-2008, 21:13:57
    #11
    tıkla yazısı gitmiş, forumda olabilir sahibi
  • 02-10-2008, 21:18:12
    #12
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tıkla yazısı gitmiş, forumda olabilir sahibi
    forumda zaten
    başlığı görüp reklamları kaldıracağına sadece teşvik yazısını kaldırdığına göre baya da cesur bi arkadaş. nickini hatırlamıyorum ama.
  • 03-10-2008, 00:50:06
    #13
    yuh artık yani ne denir ki, yazık hemde çok yazık. bugün bunu yapan yarın eline bazı imkanlar geçse ne olur bu ülkenin hali
  • 02-11-2008, 19:09:36
    #14
    şerefsizlik Lig TV ile devam ediyor...
  • 02-11-2008, 19:24:35
    #15
    madem şikayet falan fayda etmiyo madem kafaya taktık bunları gördümmü banlanana kadar günde 100-150 kere tıklasak kafi gelir sanırım
  • 02-11-2008, 19:36:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    vayy bee adam resmen döktürmüş. Açıklama filan resmi olmuş
    Ama nereye kadar aldığı para ona yararmıki
  • 02-11-2008, 19:46:00
    #17
    Haramla bi yere varılmaz.Şikayet ettim bende.
  • 02-11-2008, 19:53:50
    #18
    Schatten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haramla bi yere varılmaz.Şikayet ettim bende.
    adtech şikayetlerle ilgilenmiyor. 2-3 ay önce şikayet ettiğim siteler hala aynı şekilde devam ediyor. sorduğumda "banladık, reklamlar gözükür ama paneline yansımaz" diyorlar ancak adam paneline yansımasa 2 aydır hala adtech kullanmaya devam etmez sanırım