bunlara kim dur diyecek?
18
●1.519
- 02-10-2008, 21:18:12forumda zatenbenikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlığı görüp reklamları kaldıracağına sadece teşvik yazısını kaldırdığına göre baya da cesur bi arkadaş. nickini hatırlamıyorum ama. - 02-11-2008, 19:53:50adtech şikayetlerle ilgilenmiyor. 2-3 ay önce şikayet ettiğim siteler hala aynı şekilde devam ediyor. sorduğumda "banladık, reklamlar gözükür ama paneline yansımaz" diyorlar ancak adam paneline yansımasa 2 aydır hala adtech kullanmaya devam etmez sanırımSchatten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani ne denir ki, yazık hemde çok yazık. bugün bunu yapan yarın eline bazı imkanlar geçse ne olur bu ülkenin hali

