Schatten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haramla bi yere varılmaz.Şikayet ettim bende.
adtech şikayetlerle ilgilenmiyor. 2-3 ay önce şikayet ettiğim siteler hala aynı şekilde devam ediyor. sorduğumda "banladık, reklamlar gözükür ama paneline yansımaz" diyorlar ancak adam paneline yansımasa 2 aydır hala adtech kullanmaya devam etmez sanırım