• 23-06-2020, 17:27:50
    #10
    mdgrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ZetDizayn; hocamda aynı sorunu yaşamış galiba. Çözebildi mi acaba? ve konu linkini rica edebilir miyim belki çözülmüştür
    selam hocam. bn payoneer uzerinden odeme aldım. swift ucretinden falan bahsedilmiyordu euro olarak çekim talimatı vermiştim. usd olarak yatırmışlardı. biraz uğraştım ama çözemedim. bıraktım. tüm sitelerimi de kaldırdım o firmadan.
  • 23-06-2020, 18:10:17
    #11
    ben de büyük ihtimal öyle yapacağım. zaten reklam gelirlerini baya bir düşürdüler
  • 14-07-2020, 11:20:36
    #12
    Merhabalar,

    Adcash Estonya'da oldugu icin hesaplarimiz Euro. Bizburdan Turkiye'ye para gonderdigimizde calistigimiz banka, araci banka hizmetleri ile Turkiye'ye para gonderiyor. Eger hesabiniz Euro hesabiysa(Adcash hesabi) buradaki kesinti 10€ oluyor. USD hesabiniz arsa burada 1'den fazla araci banka devreye girdigi icin kesintiler daha fazla oluyor. Ayrica son zamanlarda bankalar da komisyonlari fazla kesiyorlar ne yazik ki.

    Odemeler konusunda Adcash bir kesinti yapmaz. Biz hesabinizda olan butun kazanci, odeme istegi olusturdugunuzaraciya iletiyoruz ve sonrasinda yapilan kesintiler tamamiyla olanlara bagli oluyor ne yazik ki. Bu yuzden banka havale yerine daha az kesinti olusturabilecek bir yontemi denemenizi tavsiye ederim.

    Saygilarimla,
  • 14-07-2020, 13:50:22
    #13
    batuuhu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Adcash Estonya'da oldugu icin hesaplarimiz Euro. Bizburdan Turkiye'ye para gonderdigimizde calistigimiz banka, araci banka hizmetleri ile Turkiye'ye para gonderiyor. Eger hesabiniz Euro hesabiysa(Adcash hesabi) buradaki kesinti 10€ oluyor. USD hesabiniz arsa burada 1'den fazla araci banka devreye girdigi icin kesintiler daha fazla oluyor. Ayrica son zamanlarda bankalar da komisyonlari fazla kesiyorlar ne yazik ki.

    Odemeler konusunda Adcash bir kesinti yapmaz. Biz hesabinizda olan butun kazanci, odeme istegi olusturdugunuzaraciya iletiyoruz ve sonrasinda yapilan kesintiler tamamiyla olanlara bagli oluyor ne yazik ki. Bu yuzden banka havale yerine daha az kesinti olusturabilecek bir yontemi denemenizi tavsiye ederim.

    Saygilarimla,
    merhaba, benim kazancım adcashte dolar olarak görünüyor. madem euro'da kesinti daha az bunu nasıl çevirebilirim. Banka havaleleri fazla kesintiyapıyor olması normal peki daha az kesinti için hangisini kullanalım? paypal, webmoney vb. hangisini tavsiye edersiniz?
  • 25-08-2020, 12:01:31
    #14
    Merhaba,

    Payoneer onceden tavsiyte ediyorduk ancak roada da kesintiler oldugu soyleniyor.

    Adcash tarafinda bir kesinti yasanmiyor, biz hesabinizda olan butun poarayi, odeme yaptiginiz tarafa iletiyoruz ondan sonraki kesinti tamamen araci banka veya odeme yontemine bagli oluyor. Bitcoinde'de bildigim kadari ile EURO'dan USD ye gecis olunca bir kayip yasaniyor.

    Webmoney ile cekim alabiliyorsaniz Turkiye icinden onu denemenizi tavsiye ederim veya Skrill